Social torsdag

Idag har jag namnsdag. Det är Karin. Och det heter jag ....också.....

Min dag började med att jag träffade Tove för fika på Rådhuscafeet. Sen rände vi runt på stan för lite viktig shopping (apoteket och HM). Sen det obligatoriska stoppet på PANDURO.. De skulle nog gå omkull om det inte var för Toves och min skull....hi hi hi...nädå...så farligt är det inte. Vi handlar faktiskt inte varenda gång vi är där....

Sen skulle Tove fika (igen) med sin vän Mona och då tog jag en sväng själv på stan. Träffade Zarina på Åhléns (en gammal klasskompis från gymnasiet) och vi lunchade på Wayne´s. Vi åt lasange och det var såå gott. Satt där en timme innan jag tog bussen hem och på bussen träffar jag Fatima, som jag jobbat med på BK och som hjälpte till på mitt och Jimmys bröllop. Snackade med henne och det visade sig att hon skulle till Hemvägen till en taxifirma för hon hade tappat sitt visakort och id i en taxi. Snacka om social dag!!

Och senare idag, bestämt kl 19 ska vi på Italiensk afton hos Kurt och Ingrid. Det ska bli intressant att se vad som bjuds iår... Äääälskar italiensk mat!!!

Ha det bra!!

Sugen Candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback