Snart bröllop..

Pratade med Mia förut. De höll på att duka i festlokalen och hon erkände att hon var lite nervös. Jag gav henne lite goda tips så som att försöka att äta och dricka (vatten eller dricka) under dagen i morgon så att hon inte blir appackad det första hon blir på middagen... hmmm....talar jag av egen erfarenhet tro...Japp det gör jag...förbannade vita vin...

Så i morgon bär det av ner till Frändefors. Tror att vi åker ganska så tidigt innan det har hunnit att bli för varmt. Om vi åker runt 8 så bör vi vara nere vid senat 10.30. Det tar liksom lite tid att åka den vägen för det är vägkamera typ var 10 meter...
Köpte tågbiljetterna i dag också..583 kr tur och retur. Så nu är det final..jag åker...gud vad det ska bli skönt att göra Stockholm utan tjatig gubbe!!

Jag har upptäkt en sak! DE HAR MIN FAVORITGLASS PÅ MAXI!! BEN&JERRY!!! Dyr men jäkligt god...ska nog åka och unna mig en sådan sen...

:::Candy:::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback