Bio

Japp, jag var på bio i går och såg Harry Potter och Fenixordern. Den var jättebra! Jimmy följde dock inte med så jag fick gå själv...eller själv och själv.... Veronica, Antonia, Maria och hennes kille var med så helt själv var jag inte!

Tove och jag försöker få i hop en fikadate men det verkar lite svårt. Hon jobbar och jobbar och jobbar och jobbar....  Men i morgon så ska vi göra ett nytt försök för då är hon ledig.

Idag blir det väl att tvätta kläder och börja packa, för på söndag kväll åker vi! Det ska bli så skönt att få komma iväg hemmifrån ett tag.

I morgon kväll ska vi på Italiensk afton hos Kurt och Ingrid. De har varit ute på en semesterresa igen och det började förra året när de var i Italien en vecka. Så vi äter god italiensk mat och ser på bilder från resan. Ganska trevligt att få träffa alla samtidigt vilket verkar mycket svårt att göra nu för tiden.

Överhuvudtaget verkar det svårt att träffa folk nu förtiden. Alla är såå upptagna, inklusive jag själv....men nu har de chansen....

:::::::::Kramar Candy:::::::::::


image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback