Yr i bollen

Usch, igår kändes det inte bra. Jag var jätteyr på jobbet och hela Våxnäs snurrade. När jag kom hem och skulle lägga mig ner så fick jag halvsitta för att över huvudtaget kunna sova utan att det snurrade. Fick gå upp och ta en banan att äta och då blev det lite bättre. Känner mig konstig idag med men mycket bättre än i går. Nu är jag mest hungrig.

Idag ska vi gå igenom pytagoras sats på matten. Det ska bli spännande för när jag räknade med den i gymnasiet så hade jag en så dålig lärare som verkligen inte kunde förklara för mig. Men jag tror att den inte är så svår egenligen..Det går nog bra det med... Vi har bara 4 lektioner kvar sen är det prov på geometrin. Och sen Nationella provet som är på hela boken veckan efter det. Hoppas att jag får G på denn kursen, så att jag kan släppa det sen... Matte är ju inte det roligaste man kan läsa. Vill läsa historia till hösten på komvux. Men då ska jag nog läsa på kvällstid tror jag. Vi får se. Jag har ju fram tills den 15 maj på mig att bestämma mig.
Nu ska jag äta frukost.
Kram Candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback