Ja ja ja ja ja!!!!!!

Fick tillbaka provet på Algebra idag. Och jag fick G på det med! Fy fan vad jag är nöjd!!! Tänk att det lilla kan göra en så glad!!!!

Jag har städat och donat hemma idag. Även bakat en kladdkaka tills på fredag. Det är nog inte alla som äter marsipantårta, så då tar jag med en sån också..
Var in och köpte ett vin på Systemet förut också. En gång när jag var på middag hos Sara Z så drack vi ett så himla gott rödvin. Det hette Coteaux Du Languedoc och var köpt på Border Shop i Puttgarden. Jag har letat och letat, och har kommit fram till att vindistriktet heter Languedoc och att det finns hur många viner som helst som heter så... Så jag chansade på ett vin och det blev Coteaux Du Languedoc Chatell, nummer 2226. Så nu ska jag provsmaka det på fredag kväll. Hoppas att det är i närheten av det iallafall. Det skulle göra mig glad (det med..).

Snart ska jag åka och jobba. Mindre kul kanske, men men....

ha det så himla gött!! Kramar Candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback