Blä!

Nu har jag gått och blivit sjuk också. Förkyld, feber, ont i halsen och i kroppen. Jag som trodde att påsk skulle bli en rolig helg. Men blir jag inte bättre (eller ingen förändring alls) så kommer jag att stanna hemma. Vi ska egenligen ner till Mia och Matz. Vill ju verkligen åka men när man är så här så är det inte kul alls. Men det brukar gå över fort. Är hemma från jobet idag. Funderar på att vara det i morgon också, men jag har ju matteprov i morgon. får se hur jag gör. Men det är ju mat jag jobbar med så det borde vara klokt att stanna hemma en dag extra, så att jag kan jobba tordag och fredag.. Jag vill ju inte smitta ner hela Karlstad i förkylning lagomt till påsk.

På långfredagen ska vi på middag hos mamma och pappa. Gött!

Snörvel och host från Candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback